måndag 6 juli 2009

Helt tom

Ja jag känner mig för tillfället helt tom.
Som ni märkt har jag inte skrivit på några dagar.
Ni som känner mig väl vet att jag berättar om allt och har svårt att hålla saker för mig själv (som har med mig själv att göra, inte andra)
Så fast livet är tufft i mellan åt så brukar ni få hör om det.
Just nu så mår jag fysiskt och mentalt rätt kasst, och denna gången vill jag inte prata om det så jag hoppas att mina vänner som följer min blogg respekterar detta.

Livet känns tufft på alla plan och jag vet jag borde börja nysta upp för att få rätsida på allt det aviga, men styrkan och orken fattas mig just nu och då blir jag mer bara apatisk och bara låter dagen passera..

Så är mitt status just nu, och risk kan väl föreligga att det blir mycket skriverier om det för ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar