fredag 10 juli 2009

Så jäkla trött

Ja jag är så jäkla trött hela tiden, känns att jag går med ständiga värk i kroppen nu, den dränerar all min nergi nämligen.
Dom enorma spänningarna i nacken som jag hade för 1 år sedan har börjat komma tillbaka, och med den huvudvärk. Ja jag vet att jag får skylla mig själv, för när jag var så här dålig sist fick jag gå hos kiropraktor i några månader, kombinerat med träning och stretching 3 gånger om dagen. Hade jag nu bara orkat sköta träningen och stretchingen så hade jag inte suttit här och gnällt nu.
Har försökt att stretcha lite denna veckan, men det klämmer någonstan i rygg och nacke så när jag anstränger mig blir jag nästan illamående
Ska försöka ligga på spikmattan idag igen, låg på den igår kväll. Tänkte den kanske kan hjälpa lite eftersom den ökar blodflödet och släpper spänningarna lite. Men sitter det för djupt som sist så knappt kiropraktorn kunde hjälpa mig. Ja då blir det nog till att boka tid...

Suck, aldrig får man vara riktigt bekymmerslös..

2 kommentarer:

  1. Skickar en Stor varm kram till Dig!

    SvaraRadera
  2. Tack för din STORA varma kram, behövs verkligen nu...

    SvaraRadera