torsdag 9 juli 2009

Tankar

Nu sitter jag här med min 3 kopp kaffe igen, känner mig lite mer harmonisk och i balans nu när jag fyllt min kropp med koffein.
Jag vill framföra att jag ÄLSKAR
min släkt, så ni inte får för er något annat.
Men det är aldrig kul då man känns som en last, jag vet det blir intensivt att ha två vuxna boendes i friggeboden och en stor hund, men samtidigt ses vi ju så sällan......Det e ju på landet som jag trivs bäst...
Visst kanske han inte menade dom ord som sades, men man kan inte bara kasta ur sig saker och ting, det är viktigt att tänka efter före.
Ord tycker jag många gånger kan såra mer än handling..
Och Jaaaaaaaaaaaaaaa
jag vet att jag är en känslig person.

Då jag inte vet ännu hur det blir känns det som den där energin jag hade igår, med att planera resa och kolla recept för mammas födelsedags buffé har blåst bort en smula.
Nu ser jag i stället fram emot att få träffa mina vänner i morgon och festa till det lite och bara vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar