lördag 31 juli 2010

Sliten sitter jag här


Dagen kunde ha startat bättre..

Skulle ha myskväll med älsklingen igår efter några timmar in på kvällen började värken i min kropp sätta in på allvar.

Nacken och ryggen gjorde ont vilket resulterade i huvudvärk, i mina ben kryp det samt värkte.

Har ju problem med det i mellan åt, ibland håller det sig borta i längre perioder, men nu kom det som ett brev på posten, inte inte så önskat brev direkt.

Blev en tidig kväll, och en rätt tidig morgon då Zingo ville att matte skulle gå ut på promenad.

Benen var tunga och gjorde ont, så nu har jag pressat i mig tabletter igen och ska vila så jag orkar med kvällens inplanerade fest med tjejerna....


Puhhhh.....


Maria

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir bättre och att du får en toppenkväll!

    SvaraRadera