fredag 30 juli 2010

Äntligen fredag

Sitter just nu med färg i håret, har smetat hudkräm i ansiktet i ett tappert försök att skydda huden och inte se ut som ett monster inför morgon dagens tjej kväll med utgång.
Var och köpte mig lite nytt smink också, något jag inte gjort på väldigt länge, roligt med lite nytt.

Ska träffa några tjejer från jobbet i morgon, vi ska först vara hos den ena tjejen och göra oss i ordning, dricka och äta. Sedan är hennes man snäll och ska skjutsa oss till något som heter "Sigges Loge" där Arvingarna ska spela, finns barer och ett disco också.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sedan ska jag laga fläskpannkaka till middag.
Blir nog en lugn hemma kväll med mannen i mitt liv, se på tv, samt spela tv-spel.

Jätte skönt att sluta 13.00 idag, man hinner ju lite, samt att ledigheten känns lite längre då man har ledig helg.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar