tisdag 20 juli 2010

Relallalaxa

Ja det är precis vad jag har gjort sedan jag slutade jobbet 13. oo
Ätit gott, druckit gott, spelat tv-spel och nu på kvälls kvisten såg jag filmen "Case 39", undra om jag kan sova något i natt, det var en thriller, men rätt tuff för en vekling som jag.....

I morgon jobbar jag kväll och börjar inte förrän 15.00, det känns skönt, dom här vilodagarna behövs då jag torsdag och fredag går delad tur...

Älsklingen har varit gullig och skött om Zingo samt sett till att vi fått rena kläder, han e allt en klippa...Puss på dig älskling!

Nu blir det snart sängen, trots lite sömn i natt känner jag mig inte trött just nu, antar det blir lite tv-tittande i sängen....

Maria

2 kommentarer:

  1. Härligt med sådana dagar!

    SvaraRadera
  2. Låter som att du hade en kanon skön kväll igår! Det är du värd! =)
    Hoppas att dagen idag blir lika bra!

    SvaraRadera