söndag 18 juli 2010

Ledig hela helgen

Efter 10 dagar av jobb, har ju nu haft en välförtjänt ledighet.
Något som behövdes då batterinivån stod på EMPTY...

Vad har jag då hittat på, ja inte mycket om jag ska vara ärlig, vi hade inget inplanerat alls, utan har tagit dagarna som dom har kommit.

Fredag: Slutade 21.oo, öppnade en flaska rosévin, och testade vårat nya PS3, satt uppe till 01.00

Lördag: Hundpromenad, spela tv-spel, handla, slappa, lagade tacos, drack rosévin igen och spelade spel. Orkade dock inte sitta uppe lika länge utan hamnade väl i sängen efter 23.00.

Söndag: Sovmorgon, tv-spel, frukost, renbädda sängen, samt storstäda toan. Skulle behöva dammsuga också men får se om jag orkar. I kväll blir det kanske pizza till middag, har dock tagit fram färs för att ställa mig och göra köttbullar så vi har lite mat i veckan.
I morgon börjar jag 13.00 på jobbet och slutar 21.00.

Maria

1 kommentar:

  1. Sköönt å få va lite ledig när man jobbat mycket! Å sambolivet är ju inte helt fel alltså, man har allltid nån att mysa hemma med :) Låter som ni har det härligt ihop! Kram!

    SvaraRadera