tisdag 6 juli 2010

Lite ledighet

Japp idag är jag ledig så det blir lite ledighet i mellan åt och då lägger jag betoning på lite.

Dagens uppgift: TVÄTTSTUGAN

Annars är tanken att jag bara ska vila och ladda batterierna då jag jobbar 10 dagar på raken med start i morgon, dessutom kommer det troligtvis bli delad tur i helgen då det är tomt med personal igen.

Dagens väder: Molnigt, blåsigt, och lite droppar

Satt igår och kollade mobiltelefoner då mitt abonnemang går ut och jag tänkte att det blir ett bra tillfälle att byta telefon. Men det är en enorm djungel där ute, läste recensioner igår så ögonen blödde. Funderar på en pektelefon och då av märket Sony Ericsson, då jag tycker om dom bäst, dock värkar en vanlig åkomma vara att dom drar enormt mycket batteri samt får buggar.
Har ni något tips?

Håller tummarna för att mamma kanske får sålt huset nu, dock inte till det pris hon satt men till någon som brinner för trädgård som mamma och kommer förvalta huset bra.

Funderar på om jag fått någon slags allergi, haft så rinnande ögon, och idag är dom alldelens röda...

Vi tog ner insattsen till fläkten igår och herre gud vad skitig den var, när jag skulle ta lös filtret i morse så trillade det bara sönder. Skickade ett mail till hyresvärden som nu varit här och lämnat ett nytt...
Bra, nu kan man laga mat igen då.

Maria

2 kommentarer:

  1. 10 dagar på rad!! usch vad jobbigt det lät! Själv har jag nästa vecka kvar och sen är det äntligen semester!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som jobbar på! Funkar det bra med knän å allt? Kul med ny mobil! Ja det är skitsvårt att veta vad man ska välja! Min bindningstid går ut i septmeber, då ska jag förlänga å skaffa en Iphone har jag bestämt! Först tänkte jag bara skaffa en vanlig mobil utan en massa finesser, men äh...det är ju lite kul hihi! Stevie ska skaffa en sonyericsson xperia mini som han tycker verkar vara bra. Kram på dig!

    SvaraRadera