måndag 12 juli 2010

Barnsligt, roligt och alldelens underbart

Vi bestämde oss före helgen att beställa ett PS3, har många år velat ha en konsoll, men det har aldrig funnits pengar kvar till en sådan leksak.

En hel del spel har också skickats efter, varav en del kom redan idag.
Glädjen var stor då älsklingen fick ett sms att ett paket skulle hämtas ut, nu kommer det tänkte vi.
Men ack vad vi hade fel, då det bara var tillbehör en som kom, själva konsollen kommer inte förrän nästa vecka....
Aaaaaa vi som hade planerat för en slö helg framöver med spel, god mat och öl.....

Men som dom säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Annars har jag bara slöat idag, för att försöka få tillbaka lite energi, dock känner jag mig inget piggare. Snart ska jag traska till jobbet för att jobba till 21.00 i kväll, har samma pass i morgon och på onsdag. När fredagens delade tur är gjord, har jag jobbat 10 dagar på raken *suck*

Vi höres

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar