onsdag 21 juli 2010

Japp då har det hänt igen

Redan tidigt på kvällen igår hörde vi att det var fest i grann huset.
När jag sedan runt 24.oo stängde av tv:n i sovrummet hörde jag den höga volymen, försökte sova, men har inte haft någon bra sömn.
Klockan 04.00 hörde jag vilda diskussioner ifrån balkongen nedanför, tydligen hade dom festande personerna irriterat en gammal dam under oss (något med hennes blomkruka)
Klockan 06.00 var jag fortfarande vaken, dock lugnade musiken då ner sig.
Visst kan dom få festa, men man kan väl ta hänsyn, jag menar alla har ju inte semester, en del av oss måste jobba.
tur att jag börjar 15.00 idag och inte 7.00 det hade ju varit rätt tufft..
Nu har jag haft tålamod flera gånger, nästa gång ringer jag polisen, så det så!
Maria

1 kommentar:

  1. Va jobbigt! Som du säger, festa kan man ju få göra, å även leva om lite. Men efter klockan 22 så får man fan lugna ner sig å sänka volymen på både musik å prat. Man bor ju inte ensam i ett hyreshus, å alla kanske inte uppskattar hög musik nattetid!

    SvaraRadera