onsdag 28 juli 2010

Vad tomt det är?

Såg nu att jag inte uppdaterat här på en vecka, ska jag erkänna så har jag tagit upp sidan några gånger men inte haft energi att skriva något....
Så ni får hålla ut, när jobbet lugnar sig lite så kommer jag vara flitigare här.

Tycker väl inte det hänt så mycket i mitt liv som är värt att skriva om....

Kan dock uppdatera helgen som var, då jag haft ledigt och varit hos mina svärföräldrar i Falkenberg, rättare sagt Skrea strand.
Vädret var kanske ingen höjdare, men hunden tyckte det var skönt....
Lördagen var vi inne i Falkenberg på torget och shoppade, på kvällen blev det grillning och god dryck och lite senare fest med vänner.

Söndagen var regnig och blåsig och spenderades mest i sängen då mitt knä gjorde ont efter alla promenader jag gjort under lördagen.

Idag jobbar jag delad tur, i morgon till 15.00 och på fredag går jag hem 13.00, samt är ledig helgen...
På lördagen blir det dessutom ute kväll med några tjejer från jobbet..KUL!!!

Maria

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra att du hittat lite vänner att umgås med! Hoppas du får trevligt på lördag.
    Kommer du till kräftskivan hos C-J den 7:e? Vore kul att se dig, det var ju längesedan nu.

    Ha det toppen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det e kuligt att ha fått ett litet kontaktnät =)
    Saknar dig gumman....
    Hur har du det?
    Kommer inte på kräftskivan detta året =(
    Jobbar fredag och söndagen...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va kul med en tjejkväll! Hoppas att ni får det kanon roligt och att du inte blir alltför slitan av allt jobb..

    SvaraRadera
  4. Jo, jag har det ganska bra. Jobbar hela sommaren men det är ett bra ställe jag är på. Synd att du inte kan komma! Förra året var det jag som inte kunde... Vi får ses en annan gång!

    SvaraRadera