söndag 4 juli 2010

Gårdagens bravader


Vi kom iväg rätt sent igår, men jag tror klockan var kring 13.00 då vi var på plats hos älsklingens kompis i hans stuga.
Ett underbart litet ställe, med vattnet direkt nedanför huset, en sådan stuga skulle jag med vilja ha.
Jag och älsklingen tog sommarens första dopp, under dagen var jag i flera gånger då solen värmde så starkt att det var omöjligt att vistas i den om man inte fick svalka av sig i mellan åt.
Jag njöt av två kalla öl, trevligt sällskap, musik och tidning.
Vid 17.00 åkte vi hem, men först ett stopp på Ica för att hyra två filmer till kvällens mys.
Det blev "Bröllopsfotografen" och "Beck"......
Vid 24.00 stöp vi i säng.....för att vakna upp till ännu en underbar dag!
Maria

2 kommentarer:

  1. vilken vacker bild, skönt att bada en sommarvarm julidag
    kram mammis

    SvaraRadera
  2. Ja, ett sånt ställe vill vi nog alla ha! Jag drömmer om att bo direkt ute vid havet men det är såna priser att man baxnar!!! Vi har det ändå bra med bara 5-10 minuter till havet med bil så det är helt okej.

    SvaraRadera