onsdag 4 augusti 2010

Men vad nu då?

Ja dagarna springer bara iväg, nyss var det helg och festligheter med en del tjejer från jobbet..
Tack för den lyckade kvällen alla!!
Och nu är det helt plötsligt onsdag...
Bloggandet går lite trögt, har inte haft inspiration och känner väl att jag jobbar mycket och då jag får någon lucka av ledig tid vill jag göra annat än att sitta limmad vid datorn..

Efter en väldigt rörig dag på jobbet igår så var det skönt att bara vara hemma och göra det som föll en i.
Jag rengjorde lite i köket, handlade, lagade kebabtallrik, la in den tvättade tvätten (som älsklingen fixat)
Sedan åkte han på egna äventyr på kvällen med killarna och jag surrade med mamma i telefonen och såg på TV

Maria

1 kommentar:

  1. På sommaren blir det ju så att man bloggar mindre, ialla fall jag. Desto roligare fram på höstkanten igen...

    SvaraRadera