tisdag 10 augusti 2010

God morgon alla läsare

Det har visst blivit lite av tradition i sommar att ni får ett inlägg av mig i veckan, ja om det inte är helg och jag har tid att sitta här.....

Sedan i torsdags har jag min mamma här och då låg prioriteras datorn....
Så underbart mysigt att få rå om henne lite, blir inte att vi träffas så ofta nu när jag flyttat.
Jag jobbar ju nu, men har lite luckor och snälla arbetskompisar som gjort att jag kunnat gå hem lite tidigare och fått mer tid med mamma..

I morgon har vi planer på att åka till Borås då jag slutar 13.00.
På torsdag är det ULLARED som gäller, ska bli jätte kul att få en hel dag där nere då det var massor med år sedan jag var där första gången.
Så nu har jag skrivit en lång inköpslista här hemma, nja i alla fall saker som jag ska kolla på.

Maria

1 kommentar: