torsdag 19 augusti 2010

Torsdag

Igår onsdag hade jag min efterlängtade lediga dag.

Uppdrag: Tvättstugan och soffmys med älsklingen min, vilka jag båda klarade av.

Idag är jag nästa ledig, eller nja jag börjar inte jobba förrän 16.00 till 21.00, men ska vara hos chefen för möte 15.30 så snart ska jag tvätta håret och göra mig i ordning...
Har satt ut en efterlysning på FB efter lägenhet eller hus att hyra här i tranemo, är så enormt less på att bo i våran sunkiga lägenhet med grannar som inte tar någon hänsyn..

Ringde för ett tag sedan och bokade tid för möte med studie vägledaren på komvux, då jag har funderingar att läsa omvårdnadsprogrammet som startar januari 2011.
Tog även och ringde badhuset för att höra när deras vattengympa starta upp, känner jag behöver någon motionsform då knäna mina inte är så förtjust i promenaderna med hunden.

Maria

2 kommentarer:

  1. Spännande med att börja plugga! Hoppas det går vägen. Å hoppas ni hittar något nytt boende. Jobbigt att inte trivas med sina grannar! Det kan ju driva en till vansinne! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns härligt, ja som om jag kan vara inne på rätt spår nu, efter flera år av fumlande =)

    SvaraRadera