onsdag 11 augusti 2010

Morgondagens äventyr


I morgon sticker jag och mamma på äventyr...
Japp ni hörde rätt, vi ska ta bilen och sticka till ULLARED, en timmes bilresa från Tranemo...
Kläderna ligger framme, skorna är packade, lilla väskan likaså, inköpslistan nerstoppad, bilgodiset, bananerna och vattnet inköpt.
Har till och med varit så seriös att jag gjort mig en namnlapp som jag ska ha på kundvagnen så jag håller reda på den....
Här ska brännas pengar... he he he.....

Bildbevis kommer senare

Maria

3 kommentarer:

  1. Haha! Namnlapp tom! Duktig du är ;) Blir en aning avis på er! Men ska förmodligen ge mig dit tillsammans med en kompis framåt hösten :)God shoppinglycka önskar jag er! Hälsa mamsen! Puss å kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får lite mindre folk än det var i går. Då var det enligt min svägerska helt smäckfulllt!!!! Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Ja du kickis, namnlappen var rätt bra att ha, trots att det står både färg och ett nummer på vagnen redan.

    Super kul heldags resa som jag gärna gör om...

    Ja du Ullis, visst var det folk, och man fick trängas lite, men så farligt tyckte inte jag det var.

    SvaraRadera