lördag 23 januari 2010

10 timmar av fest

Jag hade ju känt mig lite krasslig under dagen (igår fredag), men jag måste säga att jag e jäkligt glad att jag hamnade på herr L fest. Började min uppladdning hemma med cider, pizza och en dusch, dock inte samtidigt.
Jag och mamma hämtade upp min vän C-J och vi drog till stan, räknade ut att det blev 10 timmar av festande igår, det var inte illa, man e absolut en viking....
Underbara vänner, musik, chips, öl, cider och groggar, kvar blev en hel hög tomflaskor och burkar, chipsrester, tomma påsar, en hel del disk och smulor....LYCKAT!!!!
Träffade en hel hög med nya människor....

Resultatet: Huvudvärk, knappt 5 timmars sömn och rejält bakis
Botemedel: God frunch och flera timmar under täcket i sängen, inte förrän nu på kvällssidan som jag vaknat till liv.

Nu blir det tv-kväll och chips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar