söndag 17 januari 2010

Dagen bläää

Jäkla jäkla tand, så less....ont..ont..ont
E bara grinig och ej social för fem öre idag, villa bara bli lämnad ifred...
Idag är en tycka synd om mig dag, bara så ni vet...
Och dett är kanske inge roligt för er att läsa, men som en vän skrev på sin blogg, detta är mitt ställe och jag spyr så mycket galla som jag vill..
Tack Kicki för din inspiration här om dagen *flinar*
Blir nog penecilin för min del, vet inte om det hjälper men jag får nog testa i alla fall...

Skidor och ryggläge...

Bye Bye

2 kommentarer:

  1. hej gumman fan va tråkigt när d krånglar så me tanden.
    Hänt mig oxå o då visade d sig att klanten till tandläkare missat o laga en bit av tanden. Detta var en rotfyllning så jag fick göra om allt igen. O gissa vad, det upprepades ytterligare än gång.
    tanden gick sönder av allt borrane så nu har jag en faketand där i stället...

    Du, kan inte du ta bort länkningen du har till mig. vore jättegulligt.

    ska vi ses i v, gå ut o gå prata lite skit mm??

    saknar dig
    pöss

    SvaraRadera
  2. Tandvärk är nog d värsta som finns. Jag blir lynnig o känner som du att jag bara vill vara ifred o tycka synd om mig själv.

    Förstår hur du har det o hoppas du får den rätta hjälpen snart och att du slipper dra den.

    Jag håller på o rotfyller en tand o har slipat ner en visdomstand som gjorde ont.Inte nog med att det ska göra ont - det är dyrt med :S

    Kram!

    SvaraRadera