onsdag 6 januari 2010

Instängd

http://i452.photobucket.com/albums/qq248/ldytx/dragons/black-dragons.jpg

Jag känner mig vissa stunder kvävd och inte fri, detta kommer från att jag bor hemma hos mamma just nu. Missförstå mig inte hon är helt UNDERBAR och jag ÄLSKAR henne, men jag behöver något eget. Vet att dit kan jag inte komma nu men den lilla inkomst jag får från försäkringskassan, men jag längtar tills jag har något eget igen, då jag får blomma ut på riktigt...
Det är alltid jobbigt att vara beroende av någon, som ung vill man slita sig loss, som vuxen vill man kunna stå på egna ben....
Eftersom jag är själv och har hund så blir jag också beroende av min mamma att hon kan ställa upp då jag ska ut och festa eller åka och besöka någon. Visst hon ställer alltid upp, men en del gånger känns det som hon tycker jag borde hålla mig hemma.
Ska jag göra avkall på ett socialt liv, för att min mamma själv väljer att sitta ensam hemma?
Jag vet att mina ord kan höras hårda, men jag är ingen elak person..
Jag känner mig bara enormt instängd och nedstämd för tillfället

2 kommentarer:

  1. Förstår detta gummis. Allt kommer säkert lösa sig till det bättre så småningom ska du se.
    Vi får se till att hitta på ngt roligt snart puss

    SvaraRadera
  2. Tack gummis för att du finns i mitt liv och förstår....
    Puss

    SvaraRadera