torsdag 14 januari 2010

Käftis

Japp igår var det så dax för det efterlängtande besöket hos tandläkaren, nja inte för att det är något jag annars ser fram emot, men efter 5 veckor med problem var det skönt att få komma dit och lösa gåtan..trodde jag....hmmmm
Kontroll av tänder, fotografering och så resultatet, ett hål i en förut rotfylld tand så ingen bedövning behövdes...skööönt
Dock upptäcktes en spricka mitt i tanden så han trodde det var därför jag hade ont att när jag biter ihop tänderna så delar sig tanden lite....
När allt var fixat bad jag om en faktura 1.600 kronor fattigare blir jag i slutet av månaden *suck*
Vad har jag idag???? Ooooooont som sjutton, nu försöker jag intala mig själv att det är för att tanden nu blivit lagad, men frågan e om det är någon tand brevid som spökar?? Han kunde då inte se något.....
Den 10 februari ska pengarna brännas igen då jag ska besöka tandhygenisten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar