fredag 22 januari 2010

Då va det fredag

Japp då var det fredag igen efter att veckan tickat iväg som en laddad bomb.
Kändes som jag hade grus i ögonen i morse då jag vaknade, kroppen värkte och var tung, blev nog inte så många timmars sömn i natt.
Åkte dock till skolan och har nu suttit som en zombi vid datorn och lyssnat på en kille snacka på en utbildnings skiva i Photoshop Elements 6.0 och 7.0
Allvarligt talat så vill jag bara hem och smörja in hela krippen med linnement och sova en stund...Men idag har jag heldag till 16.00 så det blir bara till att bita ihop och gilla läget....

Sedan så blir det att köra hem, slänga i sig lite mat och hoppa i duschen, eftersom det i kväll vankas FEST hos herr L.
Känner mig inte laddad nu men ska bli kul att träffa alla vänner så klart har inte blivit så ofta nu på slutet och delvis är det väl mitt fel som inte känt mig i form + att ekonomin varit rätt krasslig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar