torsdag 7 januari 2010

.....ÄNTLIGEN......

Härligt med lite glädje ämnen i tillvaron..
Fick ju en bärbar dator av mamma i julklapp, men då det var ett erbjudande med Telia (mobilt breband + dator) och det mobila inte funkade så fick den åka tillbaka.
Efter det har jag inte hittat någon som levt upp till alla fina tips jag fått av data kunniga personer i min närhet.....
Idag hittade jag då denna, ett kanon erbjudande från Dustinhome
http://www.dustinhome.se/pd_5010373844.aspx#






Längtar tills den kommer nästa vecka, tog inget abonnemang och inget mobilt bredband.
Utan lugnar mig en stund och kör den på routern vi har här hemma, funkar inte det har jag alltid mammas dator..
När jag sedan flyttar så kan jag köpa ett mobilt bredband....
......Längtar.....

2 kommentarer:

  1. Vilken snygging! Hoppas den lever upp till förväntningarna :)

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den snygg *stolt*
    Mmm hoppas det jag med, en efetr mycke hjälp med saker att tänka på av vänner tror jag att jag hittat rätt =)

    SvaraRadera