torsdag 14 januari 2010

Käftis del 2

Har haft en enormt tandvärk och ont hela dagen, både jag och tandläkaren trodde det skulle gå över efter lagningen igår...
Tog telefonen och ringde dom för att fråga, svaret jag fick var att antingen är min spricka i tanden djupare och kanske har det åkte ner matrester där i som infekterar och nu är det ju täppt och igen fyllt *suck*
Domen blir antingen så får jag penicillin, eller så kan han inget göra och tanden måste ryckas ut......KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL att inte ha någon tand där nere.......
Sällan jag kommer att vilja skratta *suck*

1 kommentar:

  1. fy fan för tandläkare.. =(

    för att se min blogg, jag behöver en mailadress så du kan få lösenordet för att kommma åt den.

    min mailadress är iashemlis@gmail.com

    Kram*

    SvaraRadera