söndag 11 november 2012

Ja vad sjutton ska man tro på?

Klänning från Halens som jag har beställt hem för att ha med mig som den lilla svarta på vår semester till San Agustin. Jag valde att ta den i en större storlek än vanligt efter jag hade kollat in måtten för just min vanliga storlek..På flera av bilderna av klänningen på halens sida ser den ut som den är klockad fram, men lite rakare baktill. Den press bild på klänningen i färgen röd som man kunde använda om man bloggar om produkten känns som det är en helt annan klänning, eller vad tycker ni själva då ni kollar in bilden här nedanför?
 
Klänning
 
 Detta ska alltså vara samma klänning???
Nja jag vet inte jag får det inte och stämma då jag tittar på sidan, kolla ni också, länken finns om ni klickar på denna bilden, eller den lila texten till föregående bild.

Jag får helt enkelt vänta och se när jag får mitt lilla paket, antingen passar den eller inte...

Maria

4 kommentarer:

  1. Nej, de där bilderna ger ju ingen som helst vägledning till hur klänningen ser ut. Hopas du blir fin i den du har beställt oavsett! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Nä det ser ju inte alls ut som samma.. Iofs är den fin i vilket fall. Tror du blir en hot babe i den! ;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ja vi får väl se, ser den ut som den sist bilden lär synen inte bli rolig =)

    SvaraRadera
  4. Vet du vad jag tror?! Jag tror helt enkelt de tagit en stor klämma och dragit in den bak för att få den att se tajt ut!! (Man ser det på vecken till vänster.) Varför kan man undra, när den uppenbarligen inte är det i verkligheten?! Har hört att man gör så på vissa fotograferingar. Väldigt missvisande, tycker du ska påtala det för Haléns. Men om du tagit en större stl. borde väl även den smala passa?!

    Mvh Sandra

    SvaraRadera