tisdag 13 november 2012

Lite trötter, så det blir ett kort inlägg

Ja jag är faktiskt lite sömnig i ögat, antar John Blund varit förbi med några kärror med sömnpuder, då jag sov lite dåligt natten till idag..
 
Har mest pysslat av och till här hemma inför vår resa (vi åker nu på lördag), ni vet kollat kläder, laddat batteriet till kameran. Jo jag fick föresten hem min nya kameraväska (en mindre modell till min systemkamera) och ett nytt minne på hela 16 GB så nu kan jag ta över 4500 kort och det ska jag väl klara mig på under en vecka..
 
Har dessutom varit hos Roger, mannen med dom gyllene fingrarna som håller på att fixa till min rygg efter att Johan min Kiropraktor gjort sitt...Men aj aj aj idag gjorde det rejält ont, jag fick skrika till, höja benet och försöka tänka på andningen......
 
Så sov så gott alla läsare, vi höres i mörra!
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar