söndag 4 november 2012

Stövlar och Boots hittade på Bubbleroom.se

Man kan se rätt lätt vad det är som gäller för sko modet just nu, nämligen nitar av olika slag samt paljetter eller andra stenar..
Här nedan kommer några smakprov..
 
Bikerboots i tuff modell med dragkedja på insidan 698:-
 
Boots, Isabelle en tuff sko med en klack på 7 cm  598:-
 
Boots med nitar, dessa tycker jag är super snygga, tyvär går jag inge vidare i så hög klack själv, fast det finns kanske andra som kan hantera dem 698:-
 
Creepers med hög platåsula och utstickade nitar på spännena 598:-
 
Vinterstövlar från märket Hudson med härligt teddyfoder, skön och värmande på härliga vintriga långpromenader 598:-
 
Kängor riktigt tuffa, varför inte användas för att hotta upp klänningen på julafton 598:-
 
Vinterstövlar med gosigt varmfodrat luddigt foder i härlig silver färg 498:-
 
 
Vinterstövlar i snygg modell, tänk er dessa till grova strumpbyxor och kort klänning eller kjol 498:-
 
 
Kängor med kilklackar med nitar över hela skaftet på kängan, denna modellen gillar jag jätte mycket och skulle gärna se dem i min garderob om dom fanns i min storlek 698:-
 
Mer skor kan du hitta på http://www.bubbleroom.se/ där jag hittat alla skor jag tipsat om i detta inlägget..
 
Maria
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar