torsdag 15 november 2012

Bara 2 dagar kvar

Ja nu har det börjat dra ihop sig, från att ha varit långt borta i planerings stadiet och något som man kanske inte lagt så mycket tid och tanke på så är det nu bara 2 dagar kvar innan vi ska landa på Gran Canaria och bege oss till San Agustin och få chansen att borra ner fötterna i sanden och njuta av sol, bad, trevligt sällskap och god mat och dryck...
JAG LÄNGTAR!!!!
 
Jag upptäckte idag när jag tog upp resväskan och började gå igenom kläderna jag hade tänkt ta med mig ur garderoben att dom tydligen har krympt, så nu står jag här med långnäsa och vet inte riktigt vad jag ska packa med mig, jag menar korta tights och linne samt bikini är ju den ända man behöver dagtid, men på kvällen då vi ska ut och äta vill man ju klä upp sig lite....
 
Ja ja finns ju inga sommarkläder att få tag på nu så jag får hoppas att några av mammas kläder passar på kroppen och när det gäller min smak för jag bad henne ta med en hel hög....
 
Pöss på er!
 
Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar