onsdag 14 november 2012

Kan du gå i höga klackar, då är dessa tipsen för dig!

 
Alla skor har jag hittat på http://www.bubbleroom.se/
 
 

Stövletter, Pim2
 Stövletter, Pim2

Pris 698 kr 


Jeanette Shoes
Jeanette Shoes
Pris 449 kr
 
 
Pumps, Eva
Pumps, Eva
Pris 598 kr
 
 
Skor med peeptoe, Jackie
Skor med öppen tå,
Jackie
Pris 598 kr
 
 
Pumps, Anna
Pumps, Anna
Pris 498 kr
 
 
Skoletter, Nor
Skoletter
Nor
Pris 498 kr
 
 
Skor med guldklackar, Steena
Skor med guldklackar
Steena
Pris 645 kr
 
 
 
Skor med nitar, Summer
Skor med nitar
Summer
Pris 698 kr
 
 
Sandaletter, Sidra2
Sandaletter
Sidra2
Pris 598 kr
 
 
Kilklackar, Siv
Kilklackar
Siv
Pris 498 kr
 
  
Street Walk
Street Walk
Pris 1 749 kr 
 
 
Skor Gina3
Skor Gina3
Pris 498 kr
 
 
Haven Shoes
Haven Shoes
Pris 1 149 kr
 
Håll till godo alla som kan gå i höga klackar, jag älskar skor med höga klackar eftersom jag är så kort så tycker jag man får så snygg hållning.
Dock har det aldrig varit något för mina fötter då jag föddes med en väldigt bred fot med konstiga lilltår och drar storlek 41 - 42...

Klicka direkt på den bild av skon du gillar så kommer du driekt till sidan där skon finns och du har då en chans att läsa lite mera samt beställa!
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar