söndag 1 april 2012

Så skönt när allt är klart!



Igår kväll innan jag gick och la mig fick jag en sådan där otäck attack med skakningar, gjorde som tidigare på kvällen och satte i lurarna i öronen för att gå helt in i musiken jag har i min MP3, blundade mina ögon och svängde avslappnande på kroppen. Lyckades komma ner i varv, men klockan hann bli 00.30 och när jag väl låg i sängen utan skakningar så lyckades jag somna, dock blev jag väckt redan 05.40 som ville att vi skulle gå upp och gärna ut på promenad. I morse visade termometern på -6,2 grader, det fick bli långkalsonger, väl ute var det helt underbart solen speglade sig i sjön och det var så där magiskt...

Åt frukost, drack kaffe och satte mig med mitt skolarbete som jag kände att jag bara skulle bli klar med idag så jag kan gå vidare med annat....Med några pauser, blev jag klar och arbetet skickades iväg 15.30...så sköönt....

Efteråt ställde jag mig vid spisen för att tillaga kvällens maträtt....LASAGNE
Oj vad gott det blev, ett bra avslut på dagen!!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar