tisdag 3 april 2012

Gårdagens pass på gymmet



Igår var det dax att testa ett nytt pass, alltid lite obehagligt då jag inte har någon jag tränar ihop med och man lätt känner sig lite malplacerad, speciellt då ofta samma människor gått på ett pass under lång tid och känner varandra, dessutom är ju box ett sådant pass då man också ska jobba i par...
Som tur var löste det sig igår, då en av ägarna av gymmet skulle vara med på passet, och frågade om hon skulle vara min partner...

När jag bodde i Lidköping gick jag några gånger på ett pass som heter Kick and Box som var enormt kul, jag har alltid känt ett behov att få ut en massa ur kroppen och då är sådana här pass utmärkta...

Jag lovar att träningsvärken kommer nog infinna sig i morgon (brukar ta ungefär 2 dagar)

Passet var väldigt varierat och super duper jobbigt, jag menar du boxas ju mot en motståndare sedan ska du orka hålla emot när det andra boxsas...

Jag blev rejält svettig, röd både på armarna och i ansiktet, men guuuud va skoj, så på måndag (trots röd dag) har hon pass igen och då ska jag vara med...

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar