onsdag 11 april 2012

Min dag


Jag vaknade tidigt, ut på promenad med hunden i lite ruggigt väder...
Plugga lite...
Plugga lite till.....

Klockan 9.00 hade jag mitt psykologi prov, rätt svårt faktiskt och alldelens för kort tid, jag hade 1½ timme på mig, men hann inte svänga ut svaren och förklara som jag ville, men jag svarade på nästan alla frågor... Nu är det i alla fall över och jag kan rikta tankarna på annat, nämligen nästa psykologi uppgift, hemtentan som jag inte vet hur jag ska börja eftersom jag inte riktigt fattar uppgiften...

Efter provet var klart, ett besök hos  min sjukgymnast...
Till Ica, skicka tillbaka ett paket, hem och gå ut med hunden, äta lunch och efter det mys i soffan med snacks och filmen "Jag saknar dig" vilket var super bra och rörde djupt i hjärtat vilket resulterade hos denna blödiga person som jag är att tårkanalerna blev ordentligt rensade...


Lyxmat till middag: Hamburgare och pommes

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar