onsdag 4 april 2012

I morgon kommer efterlängtat besök



I morgon kommer mamma på besök till oss, så jäkla kul som jag har längtat efter henne...

Har gått halva dagen med huvudvärk, inte så jäkla kuligt direkt, fick en väldigt skön och avslappnande massage och huvudvärken försvann. Men jag har känt mig seg och nu har jag rejält ont i halsen, gör ont när jag sväljer..aj aj aj..
Ska göra mig lite te  med honung nu så kanske det lenar upp lite...

Efter middagen som bestod av panerad fisk, kall sås och potatis, satte vi igång med städningen, man vill ju ha fint till påsk och speciellt då man får besök...
Så nu kan du komma mamma utan att behöva vara rädd att dammråttorna ska anfalla dig i dörren...

Nu tv soffa mys

Maria

2 kommentarer:

  1. jag tycker det är så roligt att komma till er,
    längtar varje gång, jag är inte så lättskrämd även om det hade funnits dammråttor, det är faktiskt dig min älskade dotter, din älskade fästman Daniel och härliga Zingo-gubben jag vill träffa,
    håll i er nu kommer jag
    Kramar mammis

    SvaraRadera
  2. Du är så VÄLKOMMEN mamma...
    LOVE YOU!!!
    Kör försiktigt

    SvaraRadera