torsdag 2 februari 2012

God morgon



God morgon alla där ute...
Då har en ny dag sett sitt ljus och vi börjar att komma i slutet av denna arbets/skol vecka för dom flesta, snart väntar åter en helg, för vissa innebär den vila, för en del jobb och för mig själv avslappning och skolarbete
Termometern idag visar på -11,6, men det blåste lite nere vid sjön på morgon promenaden så därför kändes det nog kallare, så enormt frisk och fräsch ut då jag kikade mig i spegeln efteråt, stora rosiga kinder.

Om någon timme är det förhör i skolan, känner mig inte nervös, men är inte ett dugg förberedd denna gången, det får gå som det går, det kommer ju fler chanser att visa min kunskap...

Efter skolan idag (slutar 15.30) så ska jag snabbt äta något, sedan gymmet och gymparken för att avsluta med ett gympapass mellan 17.00-18.00 ska bli intressant och se vad det inehåller samt hur mycket jag klarar av samt orkar.

Ha nu en underbar dag mina läsare, det ska jag försöka ha.

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar