tisdag 5 juli 2011

Då tar vi en liten uppdatering


God morgon mina vänner och trogna läsare..
Hoppas att ni sovit gott, det har nämligen jag gjort.
Vaknade dock med värk i kroppen och eftersom jag är ledig i dag så tar jag det lugnt, givetvis blir det en del pysslande här hemma.
En liten uppmaning till er som följer min blogg: Det skulle vara väldigt kul om ni ville ge er till känna ibland med lite kommentarer, vad tycker ni om, vad gillar ni inte, något speciellt ni skulle vilja läsa om??? eller skriv bara hej i mellan åt.
Min helg annars bestod mest av jobb, delad tur båda dagarna, dessutom på lördagen mellan mina pass så hade jag ju äran att fota min klasskompis bröllopsbilder innan kyrkan..TACK för förtroendet.
Det blev hela 960 bilder (bäst att gardera sig) dessutom hade dom en jäkla tur med vädret och solen tittade fram vilket gjorde att vi kunde ta bilderna på stället som planerades i förväg. Nu återstår det stora jobbet att vända och vrida på alla bilder, samt redigering, välja ut dom bilder som ska brännas på skiva...Dessutom är alla original bilder kvar i kameran så dom kan överföras till deras dator.
I morgon samt torsdag och fredag jobbar jag, till helgen är jag ledig och nästa vecka blir det jobb mest hela veckan. Men efter det så har jag faktiskt tagit semester (v. 29-30) så jag och älsklingen får lite tid ihop.

Maria

1 kommentar:

  1. Puss Puss min Prinsessa...
    ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA

    SvaraRadera