söndag 14 februari 2010

Lördag och söndag svävade jag på moln

Ja det blir ju lite fortsättning från det förra inlägget, Daniel kom till mig vid 15.00 igår, så nu har han träffat både zingo och mamma och överlevt....
Vi myste, lagade mat, eller jag lagade och Daniel höll mig sällskap och distraherade mig, ja för jag vill ju pussa på han hela tiden...
Sedan blev det melodifestivalen och efter det skidskytte från OS.
I morse låg vi lääänge i sängen, vem vill stiga upp ur sängen då man e ny kär, inte jag i alla fall så det så.....
Jag fick en jätte fin chokladask med hjärtan.....
Vi har ätit brunch och varit ute med zingo och då jag nu skriver dessa rader så är jag ensam, han satte sig för en stund sedan i bilen för att åka hem...
Jag blev lite ledsen i hjärtat, saknar han redan så mycket att det gör lite ont inombords...
Du skulle bara veta Daniel vad du betyder mycket för mig, du har allt fått mitt hjärta och brinna och min värld att gunga...

SAKNAR DIG!
PUSS

4 kommentarer:

  1. Jag blir generad av ditt inlägg, så fint skrivet är det Maria! Amor verkar har skjutit mer än en pil. Verkar som han använt hela pilförrådet :)

    Stor Kram till er Båda!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Maria! Det känns som att ni kommer att ses en hel del framöver :)
    JAg är jätteglad för din skull, du är värd detta så otroligt mycket!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hihi!!! Jag är så jävla glad för din skull så du anar inte! :) Detta är du värd!!

    SvaraRadera
  4. Tack för era komentarer...
    Jag e så LYCKLIG....
    Så underbar och härlig känsla...

    SvaraRadera