måndag 2 november 2009

Måndag hela dagen

Japp då hade ännu en helg sprungit iväg, var rätt dålig igår, dels i skallen men mest i mitt onda knä/ben så jag låg mest på rygg...
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och fått information om Jobb & Utvecklings - Garantin så just nu ska jag fortsätta med mitt jobbsökande och nästa måndag har jag personligt möte (idag var vi ju en stor grupp)
I morgon ska jag på mitt första pass med min sjukgymnast, det ska bli lite träning med väst i varma bassängen (ska bli skönt) men jag är lite orolig eftersom jag har så ont nu.....
Hoppas jag snart får läkartid, arbetsförmedlingen tyckte jag skulle sjukskriva mig så att jag har något papper att visa upp.....Hoppas dom kan fixa kodning på mig också så jag slipper söka jobb som jag i nuläget inte klarar av, men för det behövs ju ett läkarutlåtande och det är inte lätt att få....hmmmmm
Ska också lämna bilen på verkstaden i morgon så dom får fixa mitt centrallås på bilen, i nu läget så kan jag inte få upp mitt tanklock...
Hade turen igår att få hjälp av grannen då dom tog min och mammas bil till hans son som har verkstad och bytta till vinterdäck så nu kan snön komma när den vill....
Japp så ser det ut i mitt liv för tillfället eller i alla fall dom kommande dagarna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar