måndag 7 december 2009

Varför???

Ja varför ska det hela tiden krångla för mig, alltid motgångar och utgifter, direkt då det börjat lugna sig så kommer nästa överraskning...
Jag går i strejk, jag vill inte mera nu....
Hade ju in bilen för någon månad sedan för att fixa centrallåset, fick hem bilen och sedan kom ju kylan här inte mycket, men det räckte för att mitt centrallås skulle frysa och jag kunde inte komma in i bilen....Nu i fredags hade bilen tinat och jag låste bara upp bilen och åkte till stan med mamma...
Eftersom jag inte använt bilen i helgen, blev jag lite förvånad då jag skulle rycka upp förar dörren och den var stängd, alla andra dörrarna gick upp...
Fick krypa in från passagerarsidan för att kunna komma in till stan, på vägen in händer nästa sak, helt plötsligt då jag kär börjar hastighetsmätaren att åka upp
och ner för att sedan landa på noll.
När jag efter någon timme på stan skulle hem igen så funkade hastighetsmätaren till en början för att sedan reagera på samma sätt och falla till noll...
Innan jag kom hem så började bensinmätaren också att svaja, känns enormt obehagligt att köra bilen....
Gillar inte centrallås.......
Ska in med bilen en snabbis i morgon får se vad han kan göra eller hitta, blir det dyrt hoppas jag att det går att delbetala......För plånboken är rätt tunn och inga julklappar är inhandlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar