torsdag 24 december 2009

Nu e det jul igen..nu e det jul igen...


Sov dåligt i natt, måste ha varit för att jag var nyfiken på julstrumpan och visst fanns den där på morgonen precis som när jag var liten, vissa traditioner kan man ju bara inte sluta med för att man blivit lite äldre *ler* Det blev lite fin jul choklad inslaget i fint papper och två tidningar, tack underbara mammis.
Zingo blev lite sur och tyckte att han med skulle ha paket så jag fick snabbt och slarvigt vira lite papper runt ett ben som han sedan fick gå bärgsäkar gång på, papperet bara yrde...
Sedan ville han öppna mammas morgon paket också, en i familjen som inte kan skilja på mitt och ditt ....
Svimma inte, men jag sitter faktiskt fortfarande i mitt spets nattlinne fast klockan passerat 12.30, ingen stress här inte, vi ska ju bara vara hemma mamma och jag....
Och för att toppa det hela har jag en tomtemössa med vita flätor, såååå sexig.. ha ha ha
Snart ska jag börja lägga upp julmaten på uppläggningsfat, plasta och ställa in i kylen så är det klart då vi sedan vill äta......
Tänk på att det är inte den materiella gåvan som är viktig utan den finaste gåvan du kan ge någon annan, din egen tid och en bit av dig själv!
KRAM och GOD JUL

1 kommentar:

  1. God Jul själv! I efterskott.

    Hoppas du fick en fin o ljus jul!

    Kram!!!

    SvaraRadera