onsdag 2 december 2009

Inget ont som inte har något gott med sig

Eller hur nu det ordspråket lyder...
Efter en helg borta kommer jag hem på måndagen, trycker på datorns på knapp för att mötas av ett surrande, inget pip/klick att datorn ville gå igång, utan bara en dånande fläkt...
Eftersom den gjort så en gång förut, så testade jag alla möjliga knep utan att lyckas....
Man e ju rätt beroende av sin dator i alla fall jag, visst jag kan allt erkänna det....
Så måndagen bara gick...

I går Tisdag så tog jag bort min burk för att ersätta den med mammas, och den var ju inte uppdaterad sedan hur länge sedan som helst, så hela dagen igår och idag har tagit till att uppdatera det mesta och skaffa ny licens nyckel till telias säkerhets program......
Nu till den goda biten, mamma har beslutat och beställt en bärbar dator som Telia hade som julkampanj nu, jag tyckte det var mycket pengar och en dyr julklapp så jag fick henne att lova att det skulle vara en kombinerad julklapp/födelsedags present, då jag fyller år i början av februari....


Så här ser den ut.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar