söndag 20 december 2009

Tyst

Japp jag vet att jag inte uppdaterat er med vad som händer i mitt liv, har hamnat i en svacka igen pågrund av olika orsaker som jag känner att jag inte orkar gå in på denna gången. Det blir ju inget bättre för att jag ältar det igen och tynger ner era sinnen med en massa depp prat så här i juletider ......

Nu 23.10 på söndags kvällen då jag skriver dessa rader, har vi -14,6 grader här nere och ute hos mig..brrrr, tur man har ett mysigt och fluffigt täcke att gosa in sig i...
Bilen står nere på parkeringen och ser ut som en sönderfrusen is kub, tror inte jag kommer komma in i den tidigt på tisdags morgon då jag har möte i stan...Ahaaa japp centrallåset som krånglar igen, i veckan fick jag krypa till passagerarsätet från baksätet, inte en sådan vacker syn då en dock kort men rätt kompakt kvinna ska mosa ihop sig... ha ha ha vilken syn jag bjöd på inne i stan...
Nää jag får nog skjutsa mamma till jobbet på tisdag och ta hennes bil....

Nu sängen, återkommer i morgon med mer information =)
Joo just det har ju blivit en hel del skidor i helgen, nja jag har inte varit aktiv, dock åkarna på tv:n jag har mest skrikigt/hejat och gapat...
Mamma och jag gjorde dessutom 120 rullrån i morse......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar