lördag 16 juni 2012

Best WesternVarbergs StadsHotell och Asia Spa

Examens presenten av mamma var hemlig in i det sista, jag fick en underbar spa vistelse under tre dagar och  två dygns hotell övernattning med total avslappning och en chans att åter ladda batterierna och varva ner efter en jobbig tid...

TACK MAMMA!

Framsidan av foldern
Trevligt, man kände sig väldigt välkommen
Fick vi då vi checkade in, ett personligt schema
VIKTIGT!
Från utsidan

Lilla jag första dagen då vi kom och blev guidade runt

Vitality pool
 
Underbart!

Nyare inredning i hotellets lobby

Vacker inredning

Jag och Buddha

Vackra äldre miljöer och inredning i hotellet

Vatten fanns överallt att dricka

Tvagningsis

Kallbadstunna

Tvagningsrummet, som skulle användas både före och efter bad för att rena kroppen

Rogivande trädgård
Om jag nu lockat er att kanske besöka detta underbara ställe, tycker jag ni ska läsa mer på denna länken:http://www.varbergsstadshotell.com/vart-spa.aspx om just spa delen och olika övernattningspaket som finns...
Jag rekommenderar ABSOLUT stället och ska önska mig presentkort dit då jag nästa år fyller 40 år...

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar