torsdag 1 september 2011

I`M ALIVE



YES !!!!

Det har varit lite mycket några veckor, så jag borde haft rätt mycket att blogga om, dessvärre har jag väl inte mått så där jätte bra fysiskt och psykiskt vilket gör att jag inte orkar lägga någon energi i något.
Har varit trött och lite passiv.
Skolan började igen på riktigt den 22 augusti och det var som ett slag i ansiktet, dels för att vi har längre lektionspass och längre dagar, dessutom har man lagt av sig under sommaren och måste hitta tillbaka till studie fliten igen.
Ämnena är också rätt tunga, men roligt givetvis.
Så fortsätter ni mina trogna läsare att följa min blogg så ska jag försöka skriva lite oftare, jag får helt enkelt skärpa mig.
Ämnena jag läser i skolan denna terminen: Data, Social omsorg, Social psykiatri samt kursen Utvecklingsstörning/Funktionsnedsättning.

I morgon är det FREDAG, underbart, ska försöka ta det lungt, vila mycket, ladda batterierna, studera lite, lyssna på musik och kanske ta en sväng med kameran, var ett tag sedan jag fotade nu och det brukar ju vara terapi för min själ.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar