torsdag 16 juni 2011

I morgon kommer jag mamma

Så gör dig redo!
I morgon lämnar jag sambo och hund hemma för att sätta mig i bilen och köra till mamma, känns skönt att komma bort, inte för att jag inte trivs hemma. Men det är alltid spännande att resa och byta miljö, än om det nu inte är så långt.
Och givetvis SAKNAR jag MAMMA jätte MYCKET, vi har ju varit vana att ha varandra nära varandra då vi bodde ihop...

Så i dag har jag packat, tvättat och rensat.
Ja ni vet dom där lådorna som man bara kastar ner saker i tills dom är över fulla, nu var tiden inne att ta tag i saken och vilket fint resultat det blev, viktiga papper har kommit in i sina pärmar.
Rensat tidningar, fixat lunch, bäddat, rastat hunden och snart ska jag dra snabeldraken ett varv.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar