måndag 18 oktober 2010

Så jäkla ont


Nu har mitt andra knä börjat göra enormt ont, kände det på morgon promenaden med hunden men trodde att det skulle släppa under dagen.
Men nej då, känns bara värre, ungefär som en kniv vrids om inne i knät varje gång jag tar ett steg eller böjer knät.. Aj aj aj aj

Helgen har annars varit så där, hela lördagen tillbringade jag största delen med att ligga ner då jag hade en fruktansvärd huvudvärk och prirrningar i nacken som höll i sig hela dagen.

På söndagen var jag lite mer produktiv, älsklingen fick sovmorgon medans jag och hunden tog en skön promenad.
Sedan började jag packa ner porslin som vi ska skänka till Myrorna och ställa lite andra saker att ge bort i köket, tömma möbler som ska skänkas mm.
Dessutom hade älsklingen en liten lektion i hur bankkonto på nätet funkar, har äntligen efter lite på tryck från han fixat Internet bank i stället för att skicka mina räkningar med bankgiro...

Nu är det snart tid att linka ner i tvättstugan och hänga första omgången, efter det blir det lite ärenden och så ska jag ta mig en koll i förrådet för att se om något ska skänkas bort där.


Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar