onsdag 20 februari 2013

Idag ska brösten klämmas

 
 
Bild lånad från: http://monasuniversum.se/
 
God morgon alla läsare!
Hoppas ni haft en bättre natt än jag, var enormt trött igår och hamnade under täcket redan vid 21.15 med sällskap av paddan...
Läste lite mail, kollade FB samt spelade lite spel, blev trött, gick på toan, släckte lampan och försökte sova, älsklingen kom och lade sig , jag blev kissnödig och sedan efter det tog det ett jäkla tag innan jag somnade...
Sov dåligt i natt och var upp igen och kissade 05.05, fem minuter efter så ringde älsklingens väckarklocka och näää somna om då var det inte tal om....
 
Blev en promenad på 50 minuter med en hund som har enormt bråttom och en matte som hängde som ett snöre längst bak på kopplet då det på vissa fläckar var rätt halt. Vinden piskade på rätt rejält och jag tror att jag fick samma behandling som en kemisk peeling utan att behöva betala en stor summa pengar, så nu är jag slät som en baby stjärt i ansiktet!!
 
Utanför vårt fönster lyser solen med all sin glans och sådant gör mig lycklig, det värmer i hjärtat..
 
Klockan 11.45 är det mammografi dax, har hört skräck historier att det ska göra extremt ont, nu är det min tur att bilda min egen uppfattning, återkommer med utvärdering!
 
Önskar er ALLA en UNDERBAR DAG!!!
 
Maria
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar