måndag 18 februari 2013

Ny vecka, nya möjligheter

 
 
Jag har ju slarvat en hel del med kosten förra veckan, speciellt från fredagen fram till söndagen så invägningen i morgon ser jag inte direkt fram emot...
 
Men nu är det som sagt ny vecka med nya möjligheter, och det är bara jag själv som kan vända detta....
Så nu håller jag hårt i mina kcal samt ska se till att motionera lite extra, bara blåsan (den spruckna) på hälen samt mitt högra knä tillåter det....
 
Annars en rätt trist dag om man nu tittar ut genom fönstret och enbart tänker på vädret, disigt och snö fallandes från skyn...
 
Snart blir det ett pass Zumba framför playstationet sedan får jag se om jag efter att jag är uppvärmt sticker till gymmet och kör lite styrka då jag funderar på att strunta i Yogan i kväll och följa med sambon på hund promenad i stället...
 
Men vi får se hur det blir, mycket kan ändra innan dess!
 
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar