söndag 3 februari 2013

Träningskläder

Jag beställde idag efter lite nya träningskläder från ELLOS för att kompletera en del plagg jag köpt för någon vecka sedan.
Det är ju extra kul att investera i något nytt då man bestämt att lägga om sitt liv och dessutom gått ner en del kilon, visst jag har många kilon kvar att gå ner men magen putar absolut inte ut lika mycket som den gjorde förut!
 
Här kommer lite tips för dig som vill förnya din tränings garderob..
 
 
Hoddy från Nike 599:-
 
 
Långärmad topp från Casall 599:- finns även i gul.
 
 
Löparsko från Nike i färgen lila för 799:-
 
 
Trikåtights från Adidas 399:- dessa beställde jag faktiskt idag.
 
Trikåbyxa från Röhnisch 399:- finns även i svart.
 
Sportbehå från Craft 499:- finns även i färgerna svart och vit.
 
 
Legging från Adidas 249:- dessa skulle jag beställa, men då linnet som går i samma färgtoner tagit slut, valde jag att inte köpa dessa.
 
 
Tränings - BH från Casall 399:- finns även i färgerna blå, rosa samt svart.
 
 
Träningslinne från Röhnisch i lösare modell 399:- finns även i färgernavit och korallrosa.
 
 
Träningslinne från Nike 399:-  finns även i svartrandig modell.
 

Hoppas ni hittar något ni gillar!
 
Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar