onsdag 8 september 2010

Det ska gå...


Har bestämt mig efter sommarens ohälsosamma kosthållning att gå ner 10 kilo...

Tror jag före sommaren var uppe i hela 105 kg, efter 1 vecka då jag helt (nja nästan) tog bort kolhydrater har jag gått ner 3 kg. Har nog gått ner lite under sommaren med för nu visar vågen på 97 kg, så gött att vara nere under 100 strecket.
Dom flesta som känner mig kan inte tro sina ögon då jag berättar vad jag väger då det inte ser ut som jag bär på dom kilona.
Mina knän är i alla fall fullt medvetna om belastningen.
Denna veckan byter jag ut flera mål mot MODIFAST (finns på apoteket) för att få en rivstart.

Känns bra faktiskt, njuter av livet just nu, än om det givetvis finns svackor (men vem har inte sådana)
Nästa vecka ska jag börja vattengympa och försöka komma igång med boll och styrketräning här hemma, samt fortsätta med mina promenader med hunden..

Maria

3 kommentarer:

  1. vad BRA kämpat maria, kämpa på så blir nog dina knän glada på dig :) kram lena

    SvaraRadera
  2. jag vet att du kan när du väl bestämt dig,jag står här i Tun och klappar händerna, håller tummar och tår, du är en kämpe gumman
    Kram mammis

    SvaraRadera