söndag 26 september 2010

Då var helgen slut

Lika snabbt som den kom har den nu försvunnit.
Veckorna springer iväg och lika så helgerna.
I fredags jobbade jag delad tur så det blev inte så mycket annat.
På kvällen blev det dock lite mys och ostbricka.

I lördags så följde vi med älsklingens föräldrar till Gällstad för lite shopping, han köpte ett par "Björn Borg" kallingar och jag fick en svart mössa med texten: Bad hair day, som jag blev jätte förtjust i.
På kvällen blev det jobb igen och efter jag kom hem en film och mys, kom inte i säng förrän efter 24.00

Idag fick älsklingen sova ut, medans jag och Zingo tog en skön morgon promenad då jag passade på att köpa lite pålägg och nybakade frallor.
Väl hemma dukade jag upp en mysig söndags frukost med tända ljus.
Sedan har vi renbäddat sängen, dammsuget lägenheten, slappat, diskat och tagit det lugnt
Till kvällsmat blev det pizza och kebabtallrik, man måste ju skämma bort sig lite, men till veckan blir det andra bullar..
I morgon tvättstugan på morgonen och jobb 14.00 - 21.15

Nu väntar sängen så jag säger GOD NATT!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar