tisdag 21 september 2010

Nu är den beställd

Japp efter många turer och en hel del tittande på olika sidor har jag nu slagit till och beställt mig en ny mobiltelefon...
Jag har haft flera olika märken och modeller genom åren och den senaste har jag varit trogen, men nu tog jag mod till mig att pröva ett nytt märke och samtidigt gå mot strömmen och inte välja en pekmobil.










LG BL20 Chocolate White Pink

Mobiltelefon med 5 MP-kamera, snabbknapp för widgets, radio, Bluetooth
BL20 är en skjuttelefon med tryckkänsliga knappar för navigering. Du får snabb åtkomst till dina favoritfunktioner med snabbknappen för widgets. Med den utskjutbara knappsatsen kan du snabbt och enkelt kommunicera med dina vänner. Telefonen har en 5-megapixelkamera för att ta skarpa bilder, som du kan dela med dina vänner genom Bluetooth.
Maria

2 kommentarer: